Pagina's

donderdag 29 januari 2015

Een inhaal blog !

Tot mijn grote ontzetting merkte ik op dat ik reeds sinds november geen blog meer gepost heb .
Dat betekend niet dat ik sedert November niets meer gemaakt heb, integendeel.
Dat betekend wel dat ik geen tijd heb gehad (of geen zin ...) om te bloggen!
Vandaar deze inhaal blog met een overzichtje van de laatste creaties die ik nog niet met jullie heb gedeeld, geen speciale fotoshoots deze keer, gewoon de snelle (aan) foto's :-)
Excuses, volgende keer zal het terug uitgebreider zijn !

een rokje :-)










Een rokje voor mezelf, dat vrees ik nooit gedragen zal worden




Een prachtig kleedje voor de kleine meid,
helemaal gemaakt door mijn mama !!





Een makkelijk speelkleedje, volledig in tricot en poepsimpel te maken





En dan hadden we ook nog een kerstkleedje en een zwierrokje, 
maar die foto's vind ik nergens terug dus ik zal dit bericht nog eens moeten updaten :)


Bedankt voor het lezen,
en tot een volgende keer!

Groetjes,
Katrien

1 opmerking: