Pagina's

donderdag 9 juni 2016

Olé, vergeten blogbericht !

Begin Mei vertrok een van mijn kleine opvang kapoentjes naar school, en ik besloot me eens aan iets nieuws te wagen als afscheidscadeau'tje.

Zijn mama en papa zijn dol op kleertjes met ankertjes en alles wat binnen het navy thema past.
De Ole van Zonen09 zat al lang in m'n hoofd om te maken, en ik besloot dat het tijd werd dat hij eindelijk eens uit het hoofd en in de stof gehaald werd.
Mijn stofjes kocht ik voor een absoluut prikje bij Driessen Stoffen, en ik was zeer tevreden van zowel de levering als dde kwaliteit van de aangeboden stoffen, een aanrader !


Ik begon met een bang hartje, want toen ik de (overigens zeer duidelijke) handleiding eens had doorgenomen waren er toch enkele stappen die me de wenkbrauwen deden fronsen.
Maar dapper als ik ben ging ik aan de slag en besloot de obstakels te overwinnen 
wanneer ze de kop op staken.
En weet je wat? Ze staken de kop niet op!

Eenmaal je bezig bent en de handleiding volgt is elke stap zo logisch, en zo duidelijk uitgelegd, dat wanneer je rustig je tijd neemt, het hele ding vlot in elkaar zit.

O ja, zei ik er al bij dat hij volledig omkeerbaar is ? Wel dan weet je 't nu :-)

Ik was alvast blij met het resultaat, de kleine kapoen ook en z'n mama en papa nog meer!
Wat meer kan een mens vragen !













Bedankt voor het lezen & tot een volgende keer ! Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten