Pagina's

vrijdag 9 oktober 2015

Winters jurkje in een zomers stofje

Hier ben ik al weer!
Ik weet het, ik weet het, 't is niet normaal 2 posts zo snel na elkaar :-)
Maar ja, wat kan ik zeggen, ik zat in een goeie flow!
Joepie !!

Deze keer maakte ik wel een 'snel klaar' projectje,
en met snel klaar, bedoel ik ook echt snel klaar.
Van het uittekenen van het patroon,
tot het knippen van de stof,
tot het afgewerkte kleedje,
anderhalf uurtje.
Snel klaar!

Bovendien vind ik het gewoon ook een geweldig leuk jurkje,
het is recht toe recht aan, geen tierlantijntjes, 
maar dochterlief staat er mooi mee, en het zit gemakkelijk.
Hoe ik dat weet ?
Ik maakte het vorige winter ook al eens :
Een inhaal blog (wel even tot onder doorscrollen).

Het stofje zullen jullie misschien ook herkennen?
Uiteraard eentje van de zomercollectie van Finch Fabrics,
ik maakte er deze zomer dit kleedje mee :
5 projecten in 1 blog (ook even doorscrollen!).
Ik had nog een restje, en ookal is het misschien veel
te fleurig voor een herfst kleedje,
in mijn hoofd zag het er allemaal perfect uit.
En iedereen die me kent weet dat wanneer ik iets in m'n hoofd heb ...

Et voilà, dit is het resultaat,
de foto's met model zullen nog volgen,
2 fotoshoots zo kort op elkaar,
dat is wat teveel van het goeie voor haar ;-)









Patroon: B-Inspired by Poppie editie 3
Stof : Finch Fabrics

Bedankt voor het lezen & tot een volgende keer !

    Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten