Pagina's

zondag 6 september 2015

And the winner is ...

In juli maakte ik de Elisanna tas, en besliste er een give-away aan te koppelen,
door de drukte raakte ik deze wat uit het oog,
waarvoor mijn oprechte excuses!

Vandaag heb ik dus als verlate reactie de tas verloot,
met een random number chooser,
en de winnaar is ...

Elke Verpeeten!!

Ik maak voor jou de tas naar keuze, je mag me contacteren om af te spreken hoe je hem het liefst in ontvangst neemt, maar geef me wel nog een weekje tijd om hem te maken ;-)

Alvast bedankt aan de 5 dames die deelnamen,
en proficiat aan de winnares :)

Voor wie niet meer wist over welke het ging :
Elissana tas

Bedankt voor het lezen,
en tot een volgende keer!

Groetjes,
Katrien
Follow

2 opmerkingen:

  1. Goed werk: Je bent helemaal uit de dip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut!! Ik heb er weer enorm zin in, en zo weet ik ook wat te doen overmorgen op het Naaicafé :)

      Verwijderen