Pagina's

vrijdag 15 mei 2015

Tijd voor een naamsverandering!

Intussen zijn er 25 gepubliceerde blog berichten,
meer dan 11.000 keer bekeken.
Dat is véél meer dan ik ooit had durven dromen !
Op Bloglovin heb ik intussen 76 volgers,
dat vind ik zelf al een mooi getal,
en ik hoop snel de kaap van 100 te bereiken ...

Trientjenaait ... twas een leuke naam,
maar hij klonk niet altijd even serieus :-)
Daarom ben ik na weken en weken denken,
op een nieuwe naam uitgekomen :
Mie Fleur.

Waarom Mie Fleur,
omdat ik meestal dingen maak voor m'n dochter Fleur.
Omdat we haar altijd Fleuremie noemen.
Omdat ik het mooi en sierlijk klinken vind.
Omdat ik het gewoon leuk vind !

Tijd dus om mij eens bezig te houden met een
ontwerp voor eigen labeltjes te maken,
daar hou ik jullie wel van op de hoogte.

Vinden jullie m'n blog leuk,
en volgen jullie 'm nog niet.
Doe dat dan zeker,
want de 100e volger,
die staat een leuke verrassing te wachten !!

Bedankt voor het lezen,
en tot een volgende keer!

Groetjes,
Katrien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten